חברת אדר (קו) הנדסה כמאות לתשתיות ובנייה פרטית

בלוג

אדר (קו) הנדסה » ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה בירושלים

ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה בירושלים

כל פרויקט בתחום הנדל"ן והתשתיות מחייב ניהול ופיקוח מקצועי. פרוקים בתחום הבנייה נחשבים למורכבים ולמאתגרים, ללא תכנון מקדים מקצועי ואיכותי ובלי פיקוח הדוק לכל אורך שלבי הבנייה, היזם והלקוח הסופי חשופים לסיכונים רבים.

ניהול ופיקוח פרויקטים אינו דבר של מה בכך, חברה מקצועית בתחום אחראית על תחומים רבים כגון תיאום בין כל הגורמים הרלוונטיים לפרויקט המתוכנן, תכנון פיננסי ופיקוח הדוק על התקציבים בהתאם לשלבי הבנייה וקצב התקדמות הפרויקט, הכנת כתבי כמויות, הערכת עלויות לפני תחילת העבודות בשטח, תכנון מקצועי ומפורט לאישור התוכנית על ידי הגורמים המוסמכים, תכנון לוח זמנים מדויק משלב התכנון ועד סיום הבנייה וקבלת מפתח, הכנת מפרט טכני ועוד.

שירותי פיקוח בנייה בירושלים

שירותי פיקוח בנייה בפרויקטים נבחרים בירושלים מוענקים על ידי מפקח בנייה מוסמך ומקצועי. בין אם רוכשים דירה בפרויקט מגורים יוקרתי ובין אם מתכננים לבנות בית פרטי בירושלים והסביבה אין לוותר על ניהול ופיקוח על ידי מפקח בנייה מנוסה. השירות כולל מעקב אחר התקדמות הפרויקט לאורך כל הדרך, משלב התכנון, דרך עבודות הפיתוח והבנייה באתר ועד לקבלת טופס 4. תפקידו של המפקח להבטיח כי הפרויקט מתנהל במקצועיות, בהתכם לתוכנית האדריכל ובהתאמה ללוחות זמנים שנקבעו מראש ולמסגרת התקציב.

מפקח בנייה מדווח לכל הגורמים הרלוונטיים, לרבות הלקוח הסופי שרוכש את הנכס או ליזם העומד מאחורי הפרויקט. חשוב לציין כי מפקח בנייה מבקר גם באתר כדי לבחון מקרוב את העבודה של הקבלנים השונים, לדאוג לתיאום ביניהם ולוודא כי הבנייה איכותית ועומדת בסטנדרטים המחייבים.

לחצו על הקישור למידע נוסף אודות ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה

פיקוח בניה וניהול בניה בירושלים

פרויקטים חדשים בירושלים

ירושלים, עיר הבירה הנצחית של ישראל, נחשבת לפנינת נדל"ן מובילה בארץ, יש ביקוש גבוה לדירות מגורים ברחבי העיר, במיוחד במיקומים מרכזיים כגון שכונת משכנות האומה ושכונת ארנונה (שכונת ארנונה מכונה גם בשם תלפיות, מיקומה בדרום העיר, בין אזור התעסוקה תלפיות לקיבוץ רמת רחל).

כאשר מחפשים דירה למכירה בירושלים חשוב להתייחס לגורמים חשובים רבים ומגוונים, ביניהם שכונת מגורים, מפרט טכני, סוג האוכלוסייה (חילונים, דתיים, מעורב, חרדים), קרבה למוסדות חינוך, מוסדות ציבור ודת, נגישות לכבישים ראשיים ולתחבורה ציבורית, רמת ואיכות העיצוב והגימור של בניין המגורים והדירות למכירה וכמובן מחיר.

 

 

הגדרת תפקיד מפקח הבניה

כיצד לבחור מפקח בנייה?

כאשר מחפשים דירה חדשה למכירה בשכונות היוקרתיות והמבוקשות בירושלים, כדאי להתמקד בפרויקטים המנוהלים במקצועיות על ידי חברת בנייה, וחשוב לבדוק האם יש מפקח בנייה האחראי על הפרויקט. מפקח הבנייה מעניק שקט נפשי ללקוח, הוא מדווח לו ישירות על התקדמות העבודות בפרויקט המגורים, דואג לבטיחות בעבודה, מוודא תיאום מול כל הגורמים המעורבים בפרויקט ועוד.

כאמור, יש מגוון פרויקטים חדשים בירושלים העשויים להתאים לכם, לכן כדאי לקרוא על דירות למכירה המשווקות על ידי חברת בנייה מובילה המעסיקה מהנדסים ומפקחי בנייה מקצועיים, על מנת להבטיח דירות איכותיות בגימור גבוה ובעיצוב מרהיב ללקוחותיה.

אנו באדר (קו) הנדסה מתמחים בכל הקשור לניהול פרויקט בניה, פיקוח בנייה, ניהול בנייה, חישוב כמויות לבניה והנדסה.

מקווים כי מצאתם מאמר זה מעניין ומועיל, מוזמנים להגיב ולשתף.

 

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם