חברת אדר (קו) הנדסה כמאות לתשתיות ובנייה פרטית

שירותים שלנו

אדר (קו) הנדסה » שירותים » חישוב כמויות לקבלנים

חישוב כמויות לקבלנים

חישוב כמויות לקבלנים היא המשימה המאתגרת ביותר בתחילת פרויקט בניית כבישים ותשתיות וניתן לומר כי היא גם החשובה ביותר. תכנון פרויקט מא' ועד ת' דורש מקבלנים עבודה מרובה עוד טרם תחילת התהליך, ממש עוד בטרם הגשת הצעה ללקוח או טרם הגשת מכרז, הרי ללא חישוב נכון של כמויות של חומרים ומוצרי בנייה, קבלנים רבים יוכלו להגיש הצעות מחיר שאינן משקפות את המציאות ויוכלו להיכנס להפסדים רבים ולהפסקת הליך הבניה.

כיום, ישנן חברות המחזיקות ברשותן חשב כמויות בדיוק לצורך משימה זאת. השירות כולל מגוון שירותים היעילים לצורך בדיקת כדאיות הפרויקט עבור הקבלן או היזם כמו – בדיקות חשבונות קבלני משנה, סיוע במכרזים, ליווי פרויקטים בביצוע, חישוב כמויות בצורה מדויקת ועוד מגוון שירותים נוספים. המטרה של חברות אלו היא – להכין את הקרקע תרתי משמע עבור הקבלן ולאפשר לו להוזיל עליות ולצאת עם רווחים מהפרויקט.

 

חישוב כמויות לקבלנים עם אדר קו הנדסה

 

 

חיסכון בעלויות מבלי להפחית בכמות החומרים הדרושה לפרויקט תשתיות

חישוב כמויות בניין בצורה מקצועית מאפשרת לקבלנים ליהנות משני עולמות: לאמוד את עלות החומרים טרם ביצוע הפרויקט וגם לחסוך בעלויות. איך זה עובד? בעת בתכנון הפרויקט חברות המספקות את שירות זה מגיעות לשטח ובוחנות אותו היטב על ידי חשבים המתמכים בעבודה זאת ולאחר מכן מבצעים חישוב מקצועי על ידי תוכנות ייעודיות למטרה זו. התכנית מאפשרת לקבלנים לדעת מראש את עליות הבנייה טרם הגש המכרז או טרם הגשת הצעת מחיר ללקוח. חשבי כמויות בחברתנו הם מהנדסים מוסמכים ובעלי ניסיון רב בתחום. במהלך ביצוע חישוב הכמויות, ניתן לבצע מסע ומתן מול חברות המספקות חומרי בניין כמו – חברות המספקות עפר, ברזל, אלומיניום, בטון, חומרי איטום ועוד מגוון רב של חומרים הדרושים לצורך בנייה ויש לא מעט.

 

חישוב כמויות בניין לקבלנים

כיצד בוחרים בצורה נכונה חברה לחישוב כמויות תשתיות לקבלנים?

בחירת חברה עבור חישוב כמויות בניין היא לא עניין של מה בכך ודורשת ביצוע סקר שוק ובחירת חברה מקצועית המבצעת זאת בצורה מדויקת. בעת בחירת החברה שוב להקפיד על הפרמטרים הבאים: ניסיון החברה בתחום זה, עמידה בלוח זמנים, חברה העובדת עם תוכנות חדשניות, חברה המחזיקה בחשבים מיומנים, חברה בעלת המלצות מלקוחות קודמים ובכלל כל פרמטר אחר שחשוב לכם, בדקו אותנו, לחברת אדר (קו) הנדסה כל הפרמטרים הנדרשים.

לפני חישוב הכמויות לזימים של פרויקטי הבניה אנו מבצעים חישוב כמויות לקבלן. חברתנו מתמחה בחישוב כמויות לקבלן בדגש על חיסכון בעלויות ללא הפחתה בכמות החומרים הנדרשים לביצוע תוכנית הבניה, צרו עימנו קשר בקישור מטה.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם