חברת אדר (קו) הנדסה כמאות לתשתיות ובנייה פרטית

שירותים שלנו

אדר (קו) הנדסה » שירותים » בקרת איכות לתשתיות

בקרת איכות לתשתיות

החברה מבצעת בקרת איכות במגוון פרויקטים באזור ירושלים והסביבה. מטרותיה של מערכת האיכות באדר (קו) הנדסה הן: ביצוע המשימות אשר יבטיחו שהתוצר הסופי יעמוד בכל הדרישות, המפרטים וחוקי מדינת ישראל. מערכת זו בודקת שביצוע העבודה נעשית באופן תקין מתחילתה, כדי שביצוע התהליך יהיה יעיל.  מערכת בקרת האיכות מיישמת תהליכי שיפור מתמיד על מנת לשפר ולייעל את תהליכי ביצוע העבודה השוטפת. לשם כך מבוצעת בקרה לא רק של המוצר הסופי אלא גם דגימות התהליך במהלך כל שלבי הביצוע.

ביקורת על איכות הפרויקט

בקרת איכות ניהול הבניה

בקרת האיכות היא גוף אוטונומי הפועל בהתאם לדרישות במסמכים הישימים שנקבעו לפני תחילת ביצוע הפרויקט. בקרת האיכות מוגדרת כמכלול הפעולות הנדרשות לביצוע על ידי הקבלן המבצע, במטרה לקבל מוצר זהה באיכותו לזה שהוזמן. תפקידו של בקר האיכות לוודא שרמת הביצוע הנדרשת על ידי המזמין מושגת ונמנעות בעיות הנובעות כתוצאה מאיכות ירודה או מאי עמידה בדרישות שהוגדרו.

כלים לביצוע בקרת איכות הנדסת כבישים:

א) צוות הבקרים שלנו מורכב ממהנדסים והנדסאים אזרחיים, בעלי ניסיון רב, ידע מקצועי ויכולת לימוד והעמקה בפרויקטים שבטיפולם בפיקוח בנייה . הבקרים נוכחים באתר ומבצעים את כל הנדרש לשם בקרה שוטפת על ביצוע הפרויקט.

ב) אנו בחברת אדר (קו) הנדסה, פיתחנו טבלה ממוחשבת ייחודית לחישוב שכבות מילוי. הטבלה משמשת למעקב על שכבות ההידוק ולבקרה על בדיקות המעבדה.

ג) אנו מנהלים רשימות תיוג לכל הפרויקטים. רשימת תיוג נועדה למעקב אחרי כל הבדיקות השוטפות בתהליך, תוך חלוקת אחריות על שיפור הביצוע על ידי הגורמים המטפלים הרלוונטיים.
ברשימה קיים תיעוד של ממצאי הבדיקות אשר נדרשו לשם קבלת המוצר באיכות הנדרשת.

בין הפרויקטים שלנו בתחום בקרת ואבטחת האיכות:

1

צור הדסה, פריצת כבישים

2

הר חומה, שכונה ג'

3

קרית ארבע, גבעת ממרא

4

ירושלים, גן רוקפלר

5

עץ אפריים, שלב ב'

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם