חברת אדר (קו) הנדסה כמאות לתשתיות ובנייה פרטית

שירותים שלנו

אדר (קו) הנדסה » שירותים » ניהול בניה ופיקוח בנייה פרטית

ניהול בניה ופיקוח בנייה פרטית

בניית בית פרטי היא הגשמת חלום של רבים. מי מאיתנו לא חולם לבנות בית משלו, בדיוק כמו שהגה בדמיונו, בו יוכל לחיות עם משפחתו? עם זאת, ניהול בניה של בית צמוד קרקע הוא תהליך מורכב ומלא קשיים ואתגרים. מה הן המגבלות שיטיל מהנדס העיר על התכנון שלנו? איך מתגברים עליהן? איזה קבלן יתאים? איך נחשב עלויות חומרים ועבודה?  האם מילאנו והגשנו את כל הטפסים כראוי?

אם גם לכם הראש מסתחרר מכל השאלות והדאגות, אתם לא לבד. בפרויקט כל כך מורכב ורב תחומי עשויות לעלות טעויות קשות שיהיה מאוחר מדי לקחת בחזרה או שיעלו לכם בזמן וכסף רב. לכן, כדי להגשים את החלום שלכם בצורה חלקה ובטוחה, אתם זקוקים למפקח בנייה מנוסה בניהול ופיקוח פרויקטים בבניה שיופקד על כל הפרויקט ויסייע לכם בכל שלב. תופתעו לגלות כיצד הסכום שתשלמו על השירות יתגמד לעומת אלפי השקלים שתחסכו כתוצאה מהייעוץ והפיקוח הצמוד שלנו.

 

ניהול בניה ופיקוח פרויקטים בישוב מחסיה

ניהול בניה עם אדר קו הנדסה

ניהול ופיקוח בנייה פרטית, ובמיוחד לפרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הבנייה, מצריכים ניהול איכותי בכל התחומים המעורבים בה. חברת אדר קו הנדסה (נוסדה ב-1996) שתחום עיסוקה הינו ניהול בניה, פיקוח ותכנון פרויקטים, תשמש עבורכם למעשה קברניט פרויקט הבניה ותפקד על כל הנדרש כדי שהפרויקט ייצא לפועל ויתועד וידווח כראוי לכל הגורמים הרלוונטיים.

אלו רק חלק משירותי ניהול בנייה ופיקוח בנייה שתציע לכם חברת אדר קו הנדסה כדי שתוכלו להיות בראש שקט בידיעה שהכל מנוהל על הצד הטוב ביותר:

  • נבחן את איכות חומרי הבנייה השונים בפרויקט ונוודא שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
  • חלק בלתי נפרד מהתחום של ניהול בנייה הוא תיעוד הפרויקט משלב התכנון ועד הגימור האחרון. ננהל עבורכם יומן עבודה מסודר וקפדני ונעדכן אתכם ואת כל הגורמים הנדרשים בכל שלב של הפעילות.
  • מנהל בניה מטעמנו ימצא עבורכם קבלן מורשה, מנוסה ומקצועי שיבחר במכרז לאחר משא ומתן שננהל עמו על כל העלויות המעורבות בפרויקט.
  • נאסוף ונשלח עבורכם את כל הטפסים הנדרשים לכל הגורמים הרלוונטיים לקבלת טופס 4.
  • נהיה עם יד על הדופק לגבי כשלים שונים שעלולים לעלות במהלך הבנייה ונדאג לתיקונם.
  • מעבר לניהול בניה, חלק מהפיקוח על הפרויקט כולל גם ניהולו הכלכלי. על פי המדידות שיבצע מפקח הבניה ושיערוך שלבים שונים של הפרויקט, נבחן את כל ההוצאות ודרישות התשלום שיציג הקבלן ובסיום הפרויקט נאשר את התשלומים המתאימים תוך תכנון התקציב לטווח ארוך.
  • נצמצם ככל הניתן עלויות מיותרות שעשויות לעלות במהלך ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה, כגון: חומרים מיותרים, כלי רכב, עובדים וכו' ונבצע התאמה של המשאבים הנדרשים לטובת השלמת הפרויקט.
  • אפס סובלנות ל"חאפרים". אין שום סיכוי שתמצאו את עצמכם עם שרברב ללא תעודה. נבטיח כי כל אחד מאנשי המקצוע המעורבים בפרויקט מחזיקים בכל האישורים והתעודות הנדרשים לפרויקט הבניה המתנהל.

 

ניהול ופיקוח בניה של חברת אדר קו הנדסה במחסיה קטן

 

 

ניהול ופיקוח של בנייה פרטית ובמיוחד לפרויקטים גדולים ומורכבים, בתחום הבנייה, מצריכים ניהול איכותי במלוא מובן המילה. התכנון והניהול, שבמידה רבה הולכים האחד ליד השני, מהווים כותרת לכמה תתי פעילויות חשובות. בסיוע חברת אדר קו הנדסה (נוסדה ב-1996) שתחום עיסוקה הינו ניהול בניה, פיקוח ותכנון פרויקטים, נראה ממה מורכב ניהול בניה איכותי וכיצד הוא בא לידי ביטוי.

כחלק מהתהליך של ניהול ופיקוח לפרויקט אנו מבצעים חישוב עלויות, חישוב כמויות ואומדן עלויות לטובת השלמת הפרויקט. חישובים אלו מבוצעים על מנת לצמצם ככל הניתן עלויות מיותרות בבנייה, כגון: חומרים מיותרים, כלי רכב, עובדים ועוד. למעשה אנו מבצעים התאמה של המשאבים הנדרשים לטובת השלמת הפרויקט.

ניהול ופיקוח בניה פרטית נחלק לתתי נושאים רלוונטיים בתחום, בחרו את הנושא המבוקש לקבלת מידע מעמיק וספציפי: פיקוח בנייה | ניהול תכנון | ניהול ביצוע

לאתר של חברת טקטון – לחצו כאן – http://www.tecton.co.il/

לאתר של חברת יסודות צור – לחצו כאן – http://www.yesodotz.co.il

 

 

תהליכי העבודה בניהול פרויקט בבנייה:

1

אישור גרמושקה - ליווי אדריכלים לאישור תכניות טאבו.

2

פרוגרמה ותכנון מוקדם - ארגון של צוות היועצים, מנהל הפרויקט בוחר בקפדנות את צוות המתכננים מהמאגרים שקיימים במשרדנו ובהתחשב בסוג הפרוייקט ודרישותיו, כך שאותו מתכנן יוכל לתת את המענה המקצועי והמהיר ביותר לכל בעיה שתופיע.

3

ליווי וניהול צוות היועצים - מנהלי הפרויקטים מטעם אדר (קו) הנדסה לא חוסכים בזמן ובודקים את נכונות הפרוייקט, יעילותו, משך ביצוע הפרוייקט, עלויות ותקציבים של התכנון.

4

תכנון מפורט לאישור התוכנית - ניהול צוות מתכננים, ניהול ישיבות תיאום. ישיבות לאישור התכניות במועצה וכל גורם אחר. בקרת תהליכי תכנון, מתן פתרונות לצימצום עלויות. בדיקת כתבי כמויות של מתכננים, בקרה ובניית אומדני פרויקט כולל איחוד כתבי כמויות ומפרטים של מתכננים.

5

ניהול הכנות למכרז וחתימת חוזה קבלן: - בניית פרק "מוקדמות" (דגשים והוראות עבור הפרויקט) איחוד תכניות, מפרטים, כתבי כמויות. קביעת אבני דרך ללוחות זמנים לביצוע העבודה. ליווי תהליכי מכרז, ליווי המזמין בתהליכי בחירת קבלן זוכה

6

קיום פגישות עם הקבלן, צוות היועצים ויזם הפרויקט

7

פגישות תיאום והבהרות עם נציגי עיריות, מועצות, מנהלי מקרקעין וכו'

8

בדיקת זכאות היזם לתמלוגים מגורמים ממשלתיים וליווי עד לקבלתם

9

גיבוש תכניות עבודה והגדרת תפקידים

10

קביעת אבני דרך ללוחות זמנים לביצוע העבודה

11

ליווי המפקח בהחלטות חשובות ובעייתיות

12

ליווי והנחיות לקבלן

13

מתן פתרונות הנדסיים וטכניים למקרים בעיתיים שנוצרים בשטח.

14

הכנת מפרטים טכניים לבנייה

15

איחוד של כתבי כמויות רלוונטיים

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם