חברת אדר (קו) הנדסה כמאות לתשתיות ובנייה פרטית

בלוג

אדר (קו) הנדסה » ניהול ופיקוח בנייה מעבר לקו הירוק

ניהול ופיקוח בנייה מעבר לקו הירוק

ניהול ופיקוח בנייה הוא הצוות האחראי על הוצאה לפועל פרויקטים של בנייה עבור מגוון לקוחות. צוות ניהול בנייה הוא מיומן מאוד ומנוסה ומודע לכל תחומי הפיקוח והביצוע של תשתית הבנייה בכל הארץ וגם מעבר לקו הירוק.

 

לגור מעבר לקו הירוק, הוא אקט שעשוי להיחשב כאקט פוליטי שיש בו סיכון ואפילו מעורב בתחושות של חוסר וודאות. אך זו עובדה קיימת, שהרבה יהודים עדיין גרים בו, על אף היותו אזור רגיש ועדין מאוד. היום באזור יהודה ושומרון חיים 350 אלף אזרחים יהודים לצד יותר מ-2 מיליון פלסטינים.

עקרונות פיקוח ובנייה

  • מעורבות בכל היבט בפרויקט.
  • הבנה עמוקה וביקורת קפדנית עם תיאם ברמה הכי גבוהה שיש.
  • שירות מהדרגה הראשונה והקפדה על תקשורת מול הלקוח וכל הגורמים המעורבים.
  • עמידה בכל הזמנים שהוקצבו.
  • שמירה על תקציב בהתאם לכל פרויקט ובהתאם לבקשתו של הלקוח.
  • ידע וניסיון רב ומניעה של בעיות צפויות.

תיאום מלא לצד האדריכל

אנשים שהם עוסקים בתחום ניהול ופיקוח בנייה תומכים באדריכל של הפרויקט אותו הם מנהלים בכל נושא שקשור לתכנון המבנה, לרישיונות, לתיאום ותכנון ועוד. במקביל הם מבקרים את מהלכיו ומתקנים במידת הצורך טעיות שקיימות גם אצל האדריכל. הם פוסעים יד ביד עם האדריכל בכל נושא התיאום והתכנון של המערכת הטכנית הקיימת בכל פרויקט. הם בודקים לצד האדריכל את המערכות להלן: אבטחה, תשתיות, מעליות, חשמל, אקוסטיקה, איטום, קווי חשמל, מים, קווי חיבור ללוויינים ( HOT ) ועוד.

מעבר לקו הירוק

מנהלי פיקוח ובנייה שבונים מעבר לקו הירוק נצמדים לכל החוקים והכללים כמו בכל מקום אחר בו יעבדו, אך מן הסתם כאן הם מגלים יתר רגישות לאזור עצמו. לרוב הם בונים ומפקחים על כמה פרויקטים במקביל וחלוקת הקשב שלהם יכולה להספיק בדרך כלל עד ארבעה פרויקטים. במידה וזה בקו הירוק סביר להניח שכולם יהיו צמודים זה לזה, על מנת שכל עלויות השינוע בין הפרויקטים יהיו כלכליים. לכל פרויקט, צריך להבין, ישנם יזמים, קבלנים ואלפי פרטים שעליהם יש להקפיד- מנהלי הפיקוח והבנייה הם אלה שמנצחים על הכל ביד רמה ובמקצועיות רבה.

למידע נוסף בתחום הבנייה כנסו לאתר: http://www.adarkav.org.il/

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם